tisdag 1 mars 2011

Nämnde jag att jag är gravid?

Tror inte att jag nämnt det här på bloggen men vi ska ju ha barn! Jag är oerhört lycklig över att vara gravid igen. Beräknad nedkomst är den 4 juli och jag har redan en ganska stor kula trots att jag bara är halvvägs. Aktuella magbilder kommer senare, har försökt att ta lite bilder men jag ser så trött och blek ut på allihopa. Jag blir ju inte sådär vackert gravid eftersom jag inte har så mycket kroppsyta att lägga magen på, dessutom är ju redan kroppsytan upptagen av bulliga former som det är ändå. Men jag är en lycklig, bullig gravidboll!

Men lägger iaf ut en favorit i repris från när jag hade Lovis i magen. Ni förstår ju vad jag menar å jag säger att jag inte blir så är vackert gravid... Hysteriskt rolig bild iaf och jag är rädd för att slutet på denna graviditet kommer att erbjuda ännu roligare bilder än den här! Men det bjuder jag på!


4 kommentarer:

  1. Det kan inte sägas för många gånger... Jag är så jävla glad för er skull!!!! En gravid kvinna, är alltid en vacker kvinna! Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Jag älskar dessa bilder, ser framemot fler :)

    SvaraRadera
  3. Åh du ska ju vara både glad och stolt! Så spännande! Dessa bilder är oslagbara:=)

    Kram Malin Aa

    SvaraRadera
  4. Åh, nu vet jag precis vad som väntar om jag nu nån gång skulle råka bli gravid...
    Men det är det antagligen värt så länge man bara är lycklig och bullig =)

    SvaraRadera