torsdag 17 mars 2011

Mera taburetter!

Idag var alla färdiga med sina taburetter och vi ställde ihop alla och tog kort. Verkligen roligt att alla gjort så olika stilar på sina taburetter. Jag tyckte att jag var vågad som tog fårskinn på mina men det är ju ändå väldigt traditionellt. Taburetterna speglar våra olika personligheter på ett bra sätt. Jag är väl tämligen traditionell och helylle.. Önskar att jag var mer vågad, men till syvende och sist är jag ju inte det.  Jag är iallafall nöjd med mina taburetter men jag skulle också velat haft randiga, var inne på att ta ett grå och vitrandigt tyg från början innan jag kom på att jag hade fårskinn hemma. En klasskompis gjorde just radiga och jag tycker att de blev superfina.

allas taburetter och originalet lägnst fram.


Verkligen vågat och så snygg taburett som Peter gjort!



Min taburetter tillsammans med originalet

Den blev väldans mjuk vill jag lova!

2 kommentarer:

  1. Ja, hans var verkligen läcker. Men jag tror ändå att din håller i längden. Fårskinn är ju inte bara traditionellt och helylle. Det är genuint också, och faktiskt väldigt väldigt snyggt. Det kommer passa bra hemma hos er.
    Dina taburetter och hans lila ser bäst ut, även om man bara ser på håll.

    SvaraRadera
  2. Shit vad fina dina blev! Klapp på axeln! Me like!

    Kram Malin Aa

    SvaraRadera