måndag 23 augusti 2010

Aj lööv the new trapp!

Jag bara älskar vår trapp när den är i svart och vit skrud! Återstår att göra ett räcke där uppe, hoppas jag kan göra det själv när jag lärt mig lite mer snickeri.. Ledstången ska också målas svart förståss..



Loco har sitt lilla krypin under trappen. Han älskar det! I den stund vi rev väggen som var för krypinet så kilade han in där och la sig. Jag hade tänkt ha utrymmet som skoförvaring men hade inte hjärta att ta ifrån Loco hans krypin.
Trappen uppifrån; ett svart hav av steg.

4 kommentarer:

  1. Stiligt Brorsson!! Det blev riktigt tufft.

    SvaraRadera
  2. Tackar! Jag försöker desperat att tänka på den där familjen i Kina och vara nöjd med det jag har. Men jag kan inte hjälpa det, jag är en homestyleoholic! Men det var riktigt länge sedan jag var så här nöjd med ngt!

    SvaraRadera