torsdag 18 augusti 2011

Lovis och Lily bilder

Här om dagen svirade jag på tjejerna finklänningarna och tog med pappsen och kameran ut i det gröna för lite fotografering. Pappa fotade och jag assisterade. Jag rätade till klänningar, flyttade upp Lily som hela tiden hasade ner från Lovis knä och agerade pajas för att Lily inte skulle somna. Det bidde väl en sisådär 80 bilder och ca 10 som blev bra. Barn är ju svåra att fota, och i synnerhet två tillsammans som ska synka någorlunda.. Men visst blev det fina bilder? Bilderna är tagna eftersom det börjar bli dags att skicka in Lily till tidningen, vilken av bilderna tycker du ska vara  tidningen? Lämna gärna kommentar!

Lilys kläder är från Kappahl och deras serie Vintage Stories, liten spetsklänning med små spetsbyxor till! Såå sött!

bild 1

bild 2

Bild 3

bild 4




2 kommentarer:

  1. Jag röstar på ettan eller fyran! Så fina! Det är lite vintagekänsla över hela bilden! Vackert!

    SvaraRadera
  2. Jag röstar på nr 2 till tidningen. Men nr. 4 är vackrast med den fina känslan, passar fint i en sliten ram.

    SvaraRadera