söndag 7 augusti 2011

Urkultsknoppar

I helgen har jag varit på och förlustat mig på Urkult tillsammans med Monica. Förutom att gå på festival, umgås med Monkan och träffa roligt folk hittade jag också till knopphimlen! Fick med mig några knoppar hem, men inte alls så många som jag ville köpa... Försökte febrilt komma på vilka möbler som kunde behöva nya knoppar bara för att få köpa så många som möjligt.


Fanns hur många knoppar som helst!




De här kommer att få sitta på garderobsdörrarna i sovrummet


De här ska sitta på två byråer som Lilly och Lovis har


Dessa på överskåpen och linneskåpet i sovrummet


Årets knoppskörd!


4 kommentarer:

  1. Meeeen vilka snygga!!!! Vad kostade dom??? Vill se resultatet sen =)
    Kram Maggi

    SvaraRadera
  2. 29 kr för de stora och 20 för de små. Såg sen på indiskas hemsida att de tar 19.50 för stora, men då vet jag inte om de har dessa färger? De har ju inte så mkt på sin hemsida så det finns säkert många färger i butiken. Det är ju typiskt när man tycker att man gjort ett fynd! :)

    SvaraRadera
  3. Då har dom säkerligen inte detta utbud ;) skitsnygga va dom iallafall..tycker du ska se det som en fynd ;) men jag måste på Indiska o kika.... Här har äntligen takkrikshyllan jag fyndade på Röda korset för 25 :- målats, skavts och hängts upp och pimpats =) kul när man ser hemmet utvecklas med även de små detaljerna ;)
    Kram Maggi

    SvaraRadera