onsdag 14 juli 2010

Prickiga fynd!

Jag är helt galen i prickar, jag älskar prickar; på kläder, inredningsdetaljer, porslin! Köpte två underbara tekoppar på inte bara systrar förra veckan. En grön och en ljusblå och de är så underbara de där kopparna att man bara vill köpa med sig allihopa hem. De är så fina också att man vill ha dem framme som dekoration.

Idag fyndade jag en prickig klänning på Röda korsett också. Trodde inte att jag skulle kunna klämma i min fluffiga lekamen i den klänningen, men det gick!




2 kommentarer:

  1. HÄRLIGT att ha dig tillbaka!!!
    välkommen till prick beroendet..
    jätte fina ting!!

    SvaraRadera
  2. Så du är prickiga damen du med! Jag är också inne (har varit länge) i en prickig tid, gardiner, koppar (köpte prickiga på Dollar) å kläder till Lilja. Har köpt rosa prickiga sängkläder också:-) Var på Butik Lillasyster i helgen å såg de fina kopparna! Blev tokfint hemma hos er! Kram//Elin

    SvaraRadera