söndag 16 oktober 2011

Recyclingpimpad skrubb

Anders har flyttat ut sina jaktsaker från den här lilla skrubben och flyttat till en större skrubb. Nu ska jag och tjejerna ha våra ytterkläder i den här istället. Skönt att få undan en massa kläder från hallen! Men jag var ju naturligtvis tvungen att pimpa skrubben lite... Det blev recyclingpimpning; målade väggarna med lite överbliven vit takfärg och golvet med en slatt svart golvfärg. Några överblivna hyllplan från en bokhylla jag slängt fick svartfärg på sig och hyllan med krokarna som jag löste på auktion för en tjuga i somras blev perfekt för mina jackor. Hittade en gammal knopphängare uppe på vinden som jag bände loss, den ska tjejerna få hänga sina kläder på.

före

ganska solkig, trist skrubb




fina gamla knopphängaren behövde ingen färg


hylla som jag löste på auktion

lilla fröken ville också vara med och pimpa!

-Mamma, den här skubben kan man ju leka i också, den är ju mysig!

bakom lilla dörren finns Locos place under trappen.

2 kommentarer:

  1. Visst känns det bra att återanvända sådant som man redan har!

    SvaraRadera
  2. HEj
    Det blev kanon och härligt att använda det man har hemma....
    tack för dina söta ord:)
    kram
    sandra

    SvaraRadera