måndag 10 oktober 2011

loppis

Förra helgen var jag med på en stor loppis här hemma. Superbra idé av Lena och Elin att dra ihop olika folk och så har man en stor loppis tillsammans. Några hade även afterloppis och det ska jag vara med på nästa gång! Vi var tolv stycken säljare totalt. Jag hade tre bord att fylla så jag tog med lite inredningsprylar från loftloppisen och så hade jag rensat ut barnkläder som Lily växt ur. Hade också rensat lite i min garderob. Loppisen gick bra, fick väl ihop ca 1500 kr men så handlade jag väl för en femhundring också. Det var mycket trevligt att vara med och jag blev så taggad inför nästa gång att jag nu rensat ännu mer hemma. Nu är alla skrubbar och hela vinden helt städad och allt som ska på loppis är märkt! Har hittat massor med mera saker att sälja. Konstigt vad mycket saker man samlar på sig genom åren? Och vad mycket det är man inte använder som bara står och samlar damm....


Utsikt från mitt bord ;)

Mina bord

Lily fick ett par helt nya me&I sparkbyxor! Så gulliga med hjärtat på lilla blöjrumpan!

Lovis fick en helt ny Me&I tröja

och nya Me&I strumpbyxor

Hittade även en begagnad Me&I jacka till Lovis
Jag köpte också ett fint halsband och en kjol till mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar