söndag 5 september 2010

Födelsedag!

Det har hänt mycket den här veckan! Jag har fyllt år och börjat ny skola. Så nu är jag hela 35 år och i skolbänken på nytt! Förr om åren har jag alltid tyckt att det varit jobbigt att bli ett år äldre men nu har jag en annan approach på det hela. Jag är glad och firar, för varför ska man sörja att man blir äldre? Det är ju faktiskt något att vara glad över. Jag menar, man lever ju faktiskt!  Med ålderdomen kommer visheten?

Så här fina saker fick jag av nära och kära då jag fyllde år.


ljushus  och murgröna i fin zinkkruka
Gamla "vippstolar" som anders och jag sökt i sommar. De kommer att bli superfina när de är nymålade! Och de är supersköna att sitta i. En massa fina ljuslyktor och andra saker fick jag också! Märks det att jag tycker om hjärtan? :)  
Hänge till halsband där det står "älskad" på ena sidan och "vän" på den andra.


Superfint stort växthus där man kan ha fina saker och en stor lykta. Allt i svart eftersom jag numera är dragen till svart OCH vitt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar