måndag 11 juni 2012

Loppistur till Edsele

I lördags tog Jessica och jag åter igen en liten loppistur och vi handlade så mycket att vi faktiskt inte hade en enda krona kvar!

Jag köpte en uppsättning med små bestick och en med gamla barnstämplar till Lovis, en timmernavare, en gammal förbandslåda, ett brickbord och två gamla dörrar med karm. De vackra gamla dörrarna kostade 100 kr styck. Jag hade bara pengar till en dörr men när jag åkte ner och hämtade dörren senare på eftermiddagen köpte jag även den andra. En av dörrarna kommer att bli perfekt till Lovis och Lilys stuga som pappa ska timra upp.

Massor med fina gamla stämplar till Lovis för en tia.

Lovis stämplar


gedigna gamla dörrar med karm för 100 kr/styck!

Jag köpte också varsin nytillverkad mössa av Emma till mig och Lovis och en napphållare till Lily. Jag har letat en tunn mössa till mig själv i en evighet och blev så glad då jag hittade en! Min mössa är klarröd med vita stjärnor på, fantastiskt bra att dra över håret när man inte orkar göra något åt det!


Lovis i sin nya mössa!
fyndade ett brickbord som jag kan ha i soffan

Festlig turistförbandslåda, minibestick och body till Lily 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar