onsdag 28 september 2011

stairmaster a´la´Ramsele

Den här trappen kommer jag att morgondejta några ggr/vecka från och med nu! När Lily sover morgonluren och Lovis är på dagis kan jag ränna i den här. Eftersom jag tycker att det är otroligt tråkigt att gå långpromenader så promenerar jag hellre upp och ner i trappan några gånger, biter nog bättre på både bilringar och dålig kondis! Siktet är inställt på att så småningom kunna springa i den, eller ja, jogga överhuvudtaget är något jag längtar till, med eller utan trapp.

Återkommer med rapporter kring utevcklad kärlek eller hatkärlek till denna trapp, får väl se vad det blir... :)   
Slår vilken stairmaster som helst!

trappan klättrar uppför nipan i fyra sektioner

Visst kan man stå ut med att sitta och pusta ut på toppen med sån här utsikt?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar