torsdag 17 februari 2011

Isprinsessa och slalomåkning

Under jullovet var brorsan och jag till ishallen med Jim och lovis så att de fick åka lite skridskor. Jag hade bävat mig lite eftersom man nästan fick släpa Lovis runt isen förra året. Hon kunde inte använda skridskostödet då så man fick ha henne mellan benen och åka runt, superjobbigt för ryggen. Men se i år kunde hon åka med stödet själv och efter en stund ville hon inte ha det heller! Hon gick runt på isen själv för man kan väl inte säga att hon åker skridskor ännu, men bra ändå!


Vi har också varit uppe i skidbacken och provåkt Lovis nya slalomskidor. Det gick bra för henne, sämre för mig. Jag fick nämligen kramp i fötterna efter ett åk. Fötterna försvann helt och hållet, jag fick panik och var bara tvungen att få av mig skidorna! Anders fick åka med Lovis istället.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar