lördag 21 november 2009

Lovis huvudfotingar

Lovis har börjat att göra huvudfotingar! Som jag har väntat på detta! Jag tycker att huvudfotingar är så fina. Hon har inte velat göra "gubbar" förut eftersom hon bestämt har hävdat att hon inte kan. Så kom jag hem från jobbet en lördagsmorgon och där sitter hon och gör huvudfotingar med Anders vid köksbordet. Under den helgen satt hon mest bara och ritade huvudfotingar och avancerade i en rasande fart! Jag är mycket stolt och tycker att hon är superduktig för att vara 2 år 9 månader!


Först var det mest låånga ben

Sen kom armar och hår

Sen kom det pupiller i ögonen

Här har hon ritat pappa Anders, men hår och allt!



Och här är mamma Jessica. Jag ser lite barskare ut..

3 kommentarer:

  1. haloj äntligen är du tillbaka !
    huvud fotingar är så fiiina :)

    SvaraRadera
  2. Hon är inte bara duktig, hon är ett geni!
    Jag skulle inte kunna skilja hennes porträtt från ett foto!
    Både Jake och du är klockrena avbildningar!

    Skoj att du är tillbaka så man får se vad som händer där uppe!

    SvaraRadera
  3. ååååå, huvudfotingar!!! Jag tror att jag måste tatuera en:)

    SvaraRadera