torsdag 24 maj 2012

Work in progress: Barnskrivbord till Lily

Jag fick ett så sött litet barnskrivbord av en vän vars barn är stora. Det kommer att bli superfint då jag är klar med det, eller,  jag tror det iallafall? Jag ska nämligen experimentera lite med detta skrivbord. Ska vara lite wild and crazy och skrivbordet ska få flera färger! Jag har fastnat för lite "smutsiga" pasteller. Bilder kommer snart på slutresultatet.
Tack Fia för det fina skrivbordet! 




Vad sägs om färgerna tyll, duggregn, balett, pastell, kalk eller havsbris?

3 kommentarer:

  1. Fnissar gott, minns inte var JAG köpte det..Men tror att t om Fias pojkar var aningens stora redan när hon köpte det av mej!! Det är ett fint litet skrivbord iallafall.

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt att möbler får vandra och återanvändas istället för att hamna på soptippen! Har dina pojkar haft det också?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror att den yngste skruttpojken hade det en sväng, sen hade jag det nere på Pias Bod på Storg 1 innan det flyttade vidare. Så härligt med "vandringsmöbler". Egentligen skulle man kunna ha bytardag med sånt också, som en filial vid loppis...Är lite avis att jag missade Näsåkersloppisen, vi har ju småsnytorna att klä!

      Radera