söndag 19 februari 2012

Nyårsafton

var Anders och jag på en riktigt kul tillställning på Faxen. Emelie hade stor 25-års fest med middag och allt. Tyvärr har jag inga bilder från kvällen, eller jag har några få från mobilen, men de är inte bra. Här finns en länk till Rebeccas blogg, hon har summerat kvällen precis som jag skulle gjort!
http://bekkiis.webblogg.se/2012/january/nyarsafton.html

stora förberedelser inför festen, jag lade till och med upp håret på rullar! Eller det heter väl pappiljotter?

Blev varse om att jag blivit äldre, någon annan som huden liksom följer med sminkborsten då man ska lägga på ögonskugga? Man kan liksom dra med borsten och sen stannar liksom huden kvar i ett rynk. Någon som känner igen?

fastnade på en bild hos Rebecca

Nu funderar ni kanske varför jag ens gör ett inlägg med detta, men jag håller som bäst på att blogga ikapp lite och jag bloggar ju främst för min egen skull, så kul att kunna titta tillbaka och se vad man gjort under åren. Så därför blir det lite korta inlägg nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar